Bokprat

OK. Gårdagens tre bokprat avlöpte utan större intermezzon - även om en av klasserna redan fått tips om en av böckerna och just den presentationen därmed blev en smula rumphuggen.
 
Idag har jag haft en "mellandag" - och imorgon smäller det igen. Ordentligt. En hel förmiddag med bokprat på Böle skola!! Börjar med förskoleklassen+ettan, sen tvåan+trean, sen i tur och ordning fyran, femman och sexan. Puh! Bara att hoppas att rösten håller...!
 
Här är böckerna jag ska ta med - det blir presentation av 4-5 titlar i varje klass, och för de yngre blir det även högläsning:
 
 
Wish me luck! :)

Om jag läst alla böckerna? Nja... snart!! Har väl 3-4 kvar, hoppas hinna innan jag är färdig för dagen (om det är lugnt i lånedisken vill säga, jag är ensam på jobbet). Och så får jag ägna kvällen åt att strukturera upp det hela.
 
Lär väl känna mig som en disktrasa imorgon eftermiddag, men samtidigt är det ju jättekul att de vill att jag ska komma! Böcker och läsning kan man inte få för mycket av!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0