Mörkt

Det märks att sommaren går mot sitt slut - nu är det mörkt när man ska gå ut till bagarstugan för att lägga sig. Mörkrädd? Ähum... en smula. I alla fall när man tittar in mot skogen och börjar fantisera om vad som kan finnas där, med fantasin triggad av att jag för tillfället läser om Bengt Nilssons "Björn!" för eventuellt bokprat i höst. Den är rätt ruggig... och bara så ni vet är inte björnar det värsta man kan möta i skogen, titeln till trots...

Det är +14 i bagarstugan nu. Perfekt sovtemperatur! Fast innan jag nu slagit mig till ro fick jag göra en ny vända ut i mörkret, då jag lyckades välta mitt vattenglas. In i huset för att hämta handduk - och nytt vatten... suck.

God natt! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0