Fel väg

Vilken start på dagen. Först ett ilsket brev på vindrutan om att jag snott någons parkering (har kollat kontraktet, det har jag INTE) och sen missade jag en avfart på väg till jobbet och befann mig plötsligt på E4:an i södergående riktning... Dök upp på bibblan med andan i halsen och håret på ända (hårborsten försvann i flytten), men sen dess har det bara gått uppåt. Det här blir bra! :-)

På väg hem var jag på Jysk och köpte gardinstänger, sen på Coop och köpte gardiner (såg dem redan igår men kunde inte bestämma mig) - och nu har jag hängt upp dem. Att stryka gardiner är nåt av det värsta jag vet (och jag kunde inte ens höra på ljudbok under tiden för jag hittar inte laddaren till min digispiller) - men jag är nöjd med resultatet! :-)



De andra rummen är precis lika kaotiska som igår... så ni får vänta lite till. Imorgon, kanske?

Kommentarer
Postat av: Laila

Det blev verkligen snyggt Jenny.

2014-02-03 @ 22:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0