Snart klart?!

Nummerplåtarna till bilen har kommit! Men inte till Piteå utan till lägenheten i Sävar (där jag som sagt aldrig varit folkbokförd och inte bott sen 1996) - så nu sitter jag på bussen söderut för att hämta dem. Ska inte vara enkelt...

(Eva & co avblåste resan norrut då det är skitväder på gång. Jag vänder tillbaka norrut i eftermiddag och hoppas hinna undan det värsta.)

På måndag morgon har jag fått besiktningstid, så nu hoppas jag att det snart lugnar ner sig på bilfronten. Å andra sidan - då får jag väl kavla upp ärmarna och ta mig av Skatteverket och Försäkringskassan istället...!

PS. Intressant förresten att trots vikten av att nummerplåtarna inte hamnar i fel händer behöver man inte legitimera sig för att hämta ut dem (trodde de skulle komma som rek, eller i alla fall ett avi). Men nejdå. De låg helt enkelt i brevlådan igår!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0