Kallt och vackert

Idag var jag på pappkartongjakt hos flera av mataffärerna i stan. Hade hoppats på banankartonger - de är så himla stabila! Men icke. Så då for jag till Europris och köpte ett gäng flyttkartonger istället. Jag tycker fortfarande att jag har kontroll på packningen - men nu är det mindre än två veckor kvar och tiden går ju ganska fort, så...
 
När jag ändå var nere vid fjorden passade jag på att ta en promenad, runt Gamle och Nye Øybrua. Svinkall vind, men vackert - hann precis innan solen försvann in bakom fjället!
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen var jag och lämnade en del saker hos Röda Korsets loppis - bland annat en solstol. Gissa om folk tittade undrande på mig när jag kom gåendes med den under armen i -10 och bitande vind...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0