Midsommar

Kan inte klaga på vädret! Åkte ut till Holmön igår ikväll, och prognosen sa regn och ostadigt. Visst, det kom några skurar imorse, men när firandet startade på Holmögården strålade solen från (relativt) klarblå himmel. Härligt!
Svarta moln över fastlandet, däremot:




För mig blev det bara ett snabbt stopp på Holmögården innan jag cyklade hem och åt sill och potatis med pappa. Nu sitter jag på färjan på väg iland igen - ska susa upp till Piteå och ta emot helgbesök från Norge: Unni & EA!!!

Tror jag kan glömma solen om en stund...



Jaha, de här bilderna skulle varit längre upp i inlägget (gillar inte att blogga via mobil, blir alltid nåt strul.,.). Så här har det alltså sett ut på ön i eftermiddag:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0