Skylt

Äntligen! Ombyggnationen av Sjulnässkolan närmar sig sitt slut - det är slutbesiktning imorgon. Därmed har det hänt en hel del de sista dagarna - till exempel har vi efter ett år i nya lokaler äntligen fått en skylt som visar var vi finns! :)
 

I bibblan har vi varje månad en ny utställning i vår glasmonter. På sommaren får dock samma utställning stå kvar i tre månader (juni-augusti). Och vad ställer vi så ut? Mina äggkoppar! :)


Nu är jag klar med vårens bokprat - det blev 23 stycken. Ganska stressigt emellanåt då det varit kopiösa mängder barn- och ungdomsböcker att läsa in sig på... men roligt!! Skönaste kommentaren fick jag av en tjej i den sista klassen jag besökte: "Du Jenny, jag tycker om din röst". Tjohej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0