Grått

 
Grått idag. Eller vitt. Eller... gråvitt? Mycket frost på träden i alla fall! :)
















Jag bakade biskvibottnar innan jobbet, och nu ikväll har jag gjort dem klara. Och så har jag bakat en morotskaka. Barndop och 40-årsfirande närmar sig...

Fick även en ingivelse och strök mina fina julgardiner. De blev dock inte fullt så fina i den här lägenheten som i den förra - 2,5 m i takhöjd plus att gardinstängerna sitter strax under taket gör att gardinerna mest liknar... ja, typ knickers. Fattas minst 30 cm ner till golvet! Nåja, det syns ju inte utifrån i alla fall...! Bild kommer.

Nu sängen och en bok. Om jag inte somnar innan jag hinner börja läsa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0