Norge

I torsdags styrde jag kosan västerut, för en långhelg i Mosjøen med omnejd. Hade med mig en present till Unni: en bollpil! :-) Trädet visade sig dock vara bortåt 2,5 meter högt istället för utlovade 1,5 meter när jag hämtade det på handelsträdgården så det blev ganska trångt i bilen... men det gick! ;-)



Vackert väder hela vägen och fina vyer...











Igår var jag på jobbet och hälsade på ex-kollegorna. Fick bl.a. vara med när MK3R gjorde Shakespearecollage. Kul!



Igår kväll åkte vi ut till Vestvågan. Himla mysigt i Unnis stuga - sitter här och hör regnet vräka ner. Blir det uppehåll gpr vi kanske på svamptur - och så ska vi ju plantera trädet! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0