Iland

... och tillbaka! :-) 

Ägnade en timme på banken, har flyttat om mitt pensionssparande och alla andra tillgångar. Vettigt? Inte den blekaste aning. Har noll koll och noll intresse när det gäller fonder och sånt, men satsar på att kvinnan jag pratade med vet vad hon gör... :-) 

Sen åkte pappa och jag till småtrollen i Vännäsby. Myyys!! Rasmus letade rätt på en halvdöd gran sen i julas och pyntade den med en massa leksaker - och vips hade vi det han hävdade var en "påskgran". Jojo... :-) 


Och så hann vi med en repa i sandlådan, såklart. Ivrig maskinförare! :-) 


Och sen ut till ön igen - vackert på Kvarken, om än lite dimma.



Kvällspromenad har det också blivit, fast bara ner till Ögervikssand - vände när jag fick migränkänning. Får bli en tidig kväll så jag är fit for fight för allt jag vill göra imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0