Cykeltur

Tja, nu börjar jag lite i fel ände - men hav förtröstan, inlägg från vår resa kommer! :)
Antagligen är det en smula korkat att bege sig till jobbet på cykel när man är utsjasad efter en hektisk semester och egentligen borde ta det så lugnt man bara kan. Men å andra sidan borde jag ju fått upp flåset efter fem veckor där jag farit runt mer eller mindre som en duracellkanin, eller hur? :)
 
Dessutom gäller det att passa på i det fina vädret - nästa vecka verkar det ska bli betydligt mer variabelt.
 
Och vet ni - jag kapade tiden Klubbgärdet-Rosvik med typ en kvart! Fast det är nog mest för att sträckan förbi Harrbäcken nu är färdigasfalterad...
 
Nu gruvar jag bara lite för hemfärden - enligt meteorologerna ska det bli uppåt +28 i eftermiddag. Hm... blir att ladda med vatten - och kanske göra en glasspaus! ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0