Fynd

Har precis varit och hämtat en matta jag budat hem via Piteå köp & sälj, en ullmatta från Mio som - när jag kollade liknande mattor på deras hemsida - verkar kosta nånstans runt 1500 kr att köpa ny. Jag betalade inte mer än 320... :-)
Dessutom bor säljaren bara två gator bort så det tog inte mer än ett par minuter att knata dit och hämta den. Och oj, vad fin den är! Tänkte egentligen ta ut den till Holmön och bagarstugan, men nu undrar jag om jag kanske ska byta rumsmatta i lägenheten istället. Är visserligen - efter snart 20 år (!) - fortfarande väldigt förtjust i den matta jag har, men kanske passar den nog så bra i min blå bagarstuga? Vad tycker ni? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0