Ut till ön

Nä, det blev inte 16-färjan heller, utan den som går kl 18. Kände bara inte för att stressa. Fördelen med detta var att jag kunde vänta ut en liten paus i strilregnet och kunde packa i bilen utan att allt blev blött. Sen var det en annan femma att jag fick trä plastsäckar över det mesta när jag kom ner till Norrfjärden... 

Hann en sväng på Mekonomen också, och fick hjälp att montera dragkroken (fästet har rostat ihop). Så då kunde jag montera cykelstativet och ta med cykeln! Flera av våra cyklar på ön är i så dåligt skick att det är bra att ha en extra. 

Blött när jag passerade Skellefteå... 


Massa packning... 18 kollin... :-) 


Undrar när de ska bli färdiga med ombyggnationen av kajen...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0