Ännu en vacker dag

... var det igår, så jag skyndade mig ut på en morgonpromenad innan jobbet:

 
 


Struntade i bilen och gick in till stadsbiblioteket. Söndagar är det öppet 12-15 och vi var förvånade över hur mycket folk som letade sig till bibblan trots det vackra vädret. Trevligt dock, tiden går ju mycket fortare när man hela tiden har nåt att göra! Tror aldrig jag sprungit ner i magasinet för att hämta böcker så ofta på en och samma dag tidigare... :)

Och när det blev dags att gå hem sken solen fortfarande. Jag strosade vid vattnet innan jag gick upp till sjukhuset för att besöka en nyss knäopererad Holmö-sommargranne. Satt och surrade tills solen gick ner innan jag styrde kosan hemåt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0