Mäh!

Helgerna går alldeles för fort! Inte hann jag med allt jag tänkt den här gången heller. Men blommorna blev i alla fall omplanterade, och lägenheten sanerad efteråt. 



Och promenader blev det. Med intressanta installationer längs vägen - bara för skojs skull, eller för att typ mata fåglarna?? 



Och kakbak blev det, till ett arrangemang på bibblan (besök av Pitebygdens forskarförening som ikväll presenterat sitt fotoprojekt).

Bokläsning blev det däremot inte, i alla fall inte de böcker jag ska bokprata om senare i veckan - så nu sitter jag på en pinnstol i köket och sträckläser (törs inte närma mig soffan, då somnar jag direkt). Planering? Nja, jag arbetar bäst under press... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0