Mycket Dålig Tajming

Somnade på soffan igår kväll. Igen. Alls icke ovanligt för att vara mig, men jag hade ju kunnat undvika just den här kvällen - med ett norrsken som tydligen slog det mesta och kunde ses ända ner till Tjeckien! Vaknade vid 01.30, kollade mobilen på väg till sängen - och fick se uppdatering efter uppdatering på Facebook med fantastiska bilder. Rusade ut på balkongen - och visst, litegrann syntes fortfarande, men bara några slags bleka efterdyningar av kvällens färgspel. Skrutt också!!!
_ _ _ _ _
 
Äntligen. Har tagit mig i kragen idag och tvättat bilen - för första gången sen... ehh... tidigt i höstas, tror jag. Det behövdes, om man säger så!
_ _ _ _ _
 
Hoppla. När jag planerar att cykla framför TV:n brukar det skita sig - men ikväll zappade jag och hittade Twister på en kanal. Har sett den flera gånger förr, men i alla fall. Spännande är den ju! Och perfekt att cykla till. Blir nog 3 mil innan filmen är slut (sista reklampausen nu). Mitt enda problem är att jag får så ont i rumpan att jag måste köra intervall. Kliver av när det blir reklam... :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0