Mäh!

Så jäkla typiskt!!!

Alltså, jag hittar ju typ aldrig några sköna skor. Kombinationen av (minst) strl 43, plattfot och Hallux valgus är inte precis optimal. Men i fjol snubblade jag över TVÅ par supersköna somriga Rieker-skor. Lycka!! Och när jag nu upptäckte att Zalando hade en ny Riekermodell (mer åt höst-hållet) i min storlek (ja, faktiskt ända upp till strl 45) - ja, då var det ju bara att slå till. Precis som förra gången föll jag dessutom till föga och beställde båda färgställningarna. Ett par gråsvarta, och ett par röda:
 


Så snygga!!! Igår kväll svängde jag förbi på Kvantum och hämtade paketet - tämligen ivrig. Desto surare då att upptäcka att de faktiskt är för små. Knatade runt i lägenheten och kände efter - nä, det funkar inte. Så nu har jag packat och returnerat båda paren. Och loggat in på Zalando för att beställa strl 44 istället. Bara för att upptäcka ATT DE RÖDA I STRL 44 ÄR TILLFÄLLIGT SLUT I LAGER! Ursäkta språkbruket, men JÄVLA SKIT. De svartgrå har jag dock beställt, och så håller jag alla tummar för att nån annan kund köpt 44:orna av de röda och upptäckt att de inte passar så att de kommer i retur...
 
Nä, nu måste jag ut på friskvårdspromenad och stampa av mig lite ilska. På återhörande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0