Hektiskt

Full fart som vanligt. I onsdags avtackade vi Kattis, i torsdags var jag och bokpratade på Sjulsmarksskolan (får väl se det som en komplimang när eleverna inte ville låta mig åka utan planerade att låsa in mig i en bur i klassrummet - "men du kan få hundmat så du behöver inte svälta"), sen till Vby torsdag kväll och full rulle med städning på fredag, vidare till Holmön igår morse där jag hann med ett styrelsemöte samt att plantera om drygt 40 krukväxter (vi kompletterar varandra, pappa och jag - han ger bort dem till tanterna i grannskapet då han tycker det blir för fullt hemma, jag planterar isär dem vartenda år för att upprätthålla antalet...). Nu står jag på färjan på väg iland igen - hade tänkt stanna tills ikväll men det ska visst blåsa upp under dagen. Kanske tid att slappa lite när jag kommer upp till Piteå? Om jag inte sätter mig med deklarationen...

Småtrollsmys:




Finvädershelg:
(även om det kom en och annan snöby)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0