Trött

Himla trevligt med besök i helgen! :-) Men även om vi inte alls stressade, och inte gjorde så fasligt sena kvällar, så har det ändå känts som "dagen efter" idag. Gäspade på jobbet precis hela dagen!! När jag kom hem satte jag mig och läste en bok men vaknade till av att jag dunkade pannan i köksbordet (att jag har en 2-dag bidrar möjligen till den klena energinivån). Kravlade mig upp och ut på en timslång promenad för att kvickna till, med planen att baka en kaka när jag kom hem. Nu vete fasen... har precis kommit in och har migrän under uppsegling. Har tagit två Eeze och hoppas det släpper snabbt men frågan är om inte sängen är ett förnuftigare alternativ än köket ikväll... hmpf.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0