Tusen tack

Vilken tur jag har! Kollegan övertalade sin make och en bekant att åka hem till mig med slagborrmaskin tidigare i veckan, och dels få fast skenorna till de lamellgardiner jag ska ha i vardagsrumsfönstret, dels skruva upp de skåp jag köpte på Facebook för ett par veckor sen för att ha äggkoppar i. De klagade att de aldrig upplevt så stenhårda väggar förr (de var väl det jag visste) så de fick kämpa! Sen letade de reda på min dammsugare som stod längst inne i den överbelamrade klädkammaren (gentlemen som städar efter sig!) - och fick anledning att klaga över röran också ("ser ut som på en loppis" - alldeles riktigt). Så på kvällen fick jag ett ryck och fyllde inte bara skåpen utan röjde även i klädkammaren - och skickade bildbevis för att visa att jag kunde bättra mig... ;-) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0