Cykelmål

I våras när jag tog fram cykeln efter vintern satte jag upp ett mål: 100 mil innan semestern. Fast det ändrade jag till 100 mil innan skolavslutningen - och klarade det med ett nödrop!


Så då satte jag upp ett nytt mål: att passera 200 mil innan utecykelsäsongen tog slut. Även det hann jag!

Sen lekte jag med tanken på att försöka passera 300 mil innan årsskiftet, men insåg rätt snart att det nog var en smula orealistiskt. Men kanske 250?

Av flera orsaker (inte minst flera vändor med förkylningar, i tillägg till att jag varit bortrest rätt många helger) har det dock gått trögt. Såpass trögt att jag höll på att ge upp helt. Men sen tänkte jag att jag skulle försöka ändå - så nu har jag cyklat drygt 20 mil den senaste veckan. Och baske mig, det är bara 14 mil kvar nu! Bör ju gå alldeles utmärkt!! :-D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0