Effektiv

Jag kan när jag vill! Åkte från jobbet kvart över fyra, via Mio möbler där jag hämtade ut årets julklapp från arbetsgivaren (ett presentkort), sen ner på stan där jag fixade en julklapp och en inflyttningspresent och två tröjor åt mig själv (sådana där tajta som man har under - jag är ju en väst- och tunikamänniska). Så hem. Åt middag. Diskade. Gjorde pepparkaksdeg. Diskade igen. Torkade alla golv. Satte upp ett par tavlor. Klädde min lilla gran. Och cyklade 42 km. Men nu har jag dråsat ihop i soffan och äter skumtomtar... ;-) 


Hittade ett par saker jag kunde tänkt mig att använda Mio-presentkortet på men kunde inte bestämma mig:



Ovanligt blank diskbänk...! ;-) 



Pepparkakor på gång... 



Ovanligt blankt golv. Har aldrig varit med om en bostad som ackumulerar så mycket damm som den här...!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0