Mäh

... nu har jag visst glömt bloggen igen!

Skulle ut till Holmön i lördags, men hot om kulingvindar gjorde att jag avstod och åkte till Vby istället. Där fanns redan pappa, som Cornelia nu lärt sig heter "Une". Därmed var förra helgens "Eny" glömt, och jag fick heta "Une", jag också... ;-) 

Jag, Rasmus och Lovisa gick till Konsum i regnvädret. Cornelia fick stanna hemma, vilket hon inte var särskilt nöjd med. Hon tyckte nog själv att hon var klädd för en promenad även om moster var oenig!


Det gick förresten inte precis fort att ta sig till affärn - alldeles för många vattenpölar längs vägen...


Vi köpte bl.a. en vattenmelon. Den gjorde Rasmus en bläckfisk av!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0