Ännu mer cykel

Ny arbetsvecka, ny cykeltur. Inbillar mig att jag ska cykla till Sjulnäs två gånger i veckan. Eftersom det skulle regna idag (visade sig stämma) så cyklade jag igår. Nordvästlig vind på morgonen = motvind. När jag skulle hem hade vinden vänt till sydostlig = motvind IGEN. Var helt slut när jag kom hem och somnade i soffan. Idag har jag kört bil... men har 2-dag och därmed inte just så mycket energi över denna kväll heller. Så lägenhetsstädningen skjuts än en gång på framtiden... jag har diskat och tvättat kläder, men nu blir det soffan och Eurovision-semifinal resten av kvällen. Om jag nu lyckas hålla mig vaken... ;-) 

Imorgon? Tja, då får det nog bli cykeltur igen, för på torsdag ska jag till stadsbibblan på ett möte och sen i full fart till Sjulnäs (och jag hinner INTE cykla dit på en halvtimme hur mycket jag än tar i) och senaste långtidsprognosen indikerar regn igen på fredag. Inte mycket att välja på! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0