Host host

Nä, det blev ingen cykeltur till jobbet idag heller - fast jag har jobbat på stadsbiblioteket och bara hade ett par kilometers resväg. Vaknade inatt i en svettpöl, och imorse av att jag snörvlade, hostade och hade ont i halsen... suck. Det gick hyfsat att jobba ändå, men sen jag kom hem har jag inte gjort annat än att slöa i solstolen på balkongen (soligt och lä). Funderade på en kvällspromenad längs vattnet men har insett att det nog är bättre att krypa till sängs och hoppas på en lugn lång natts sömn, och att vakna piggare imorgon. 
 
Sen får jag väl sätta igång och cykla som en jäkla furie nästa vecka!!! :-D 
 
Som ni sett förut är vägen till jobbet fantastiskt fin - med vissa undantag: man måste passera Smurfit Kappa... varken fin eller välluktande, om man säger så... ;-) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0