Cykelavslutning

Jahapp. Får blogga baklänges ännu en gång...! Dagens inlägg kommer här, resten får jag ta imorgon. Har haft mobilen kopplad till datorn i TIMMAR ikväll för att föra över bilder (minnet är typ proppfullt) - vilken av de tekniska grunkorna det är fel på vete f-n, men mitt i uppladdningen stoppade det hela upp. Och inte mer än en handfull bilder har lagrats. Go'natt. Snacka om bortkastad tid!! :-( OK, jag har förstås gjort annat under tiden - tvättat två maskiner, bakat en kaka till morgondagens boksläpp på bibblan, läst en bok - men ändå. Retfullt! Får prova på jobbet istället, kanske är det min dator som håller på att tacka för sig.

Dagen idag har annars innehållit säsongens sista cykeltur till jobbet. Minusgrader hela vägen dit - det bet i kinderna, och hade nog inte skadat med långkalsonger. Men vackert var det...!

På vägen hem mötte jag en älg! Fast den hann jag förstås inte fotografera... kvällshimlen över fjärden, däremot:

När jag kom hem förpassade cykeln direkt ner i källarförrådet. Nu blir det till att cykla framför TV:n hädanefter!

Kvällens kakbak:

... och nu är det hög tid att sova... godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0