Världsbokdagen

Rätt bra tajming att jobba den här helgen - för idag firade vi världsbokdagen på stadsbiblioteket, med ett mycket uppskattat program! Bortåt 150 personer lyssnade till Ebba Witt-Brattström, och Lilla My och konstapel Kling hade fullt upp på barnavdelningen. Det fikades mega-kanelsnäckor i massor, och vi gav rosor till alla som kom (så långt lagret räckte). Bra jobbat av bibblans programgrupp, och kul för oss som stod i lånedisken att få haka på det hela. Småpratade förresten lite med Ebba, och blev en smula starstruck... ;-) 












Efter stängning gav jag mig ut på ny cykeltur. Gäller att passa på, för imorgon blir det enligt väderprognosen bortåt en decimeter blötsnö...!! Det blev 3 mil innan jag landade hemma. I soffan. Ska försöka kravla mig upp. Snart... ;-) 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0