Llandudno, here we come!

Sådärja, nu är sommarens andra semesterresa inledd! Har precis landat på Arlanda (flög från Skellefteå), på väg med buss till Uppsala för att övernatta hos Ulrika - och imorgon reser vi tillsammans mot Wales och Llandudno. Ska bli superkul!


Klart väder när vi flög över Holmön. Hon som satt intill mig undrade nog varför jag satt med näsan tryckt mot rutan och brett leende... <3 









Förresten, jag var en sväng på stan innan jag åkte från Piteå - och hittade skor! Eccoskor, med Gortex! Den modell som jag haft i flera år - den absolut enda gång som varit skön - har utgått ur produktion. Så jag har varit rätt sur på Ecco sen dess. Men nu har de lanserat en ny modell som faktiskt verkar passa mina fötter! Har dock tagit med skavsårsplåster på resan, för man vet ju aldrig. Och dessutom ett par vanliga gympadojor. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0