MacGyver

Zappade mellan kanalerna för att hitta nåt att cykla till - och blev glatt överraskad när MacGyver plötsligt påannonserades. Jag menar - vem var inte förälskad i Richard Dean Anderson en gång i tiden? 


Men näe. Det här är en nyinspelning. Och så långt är jag inte imponerad. För det första - så här ser han ut:



Va?! Ska det där vara MacGyver??? Nä, tacka vet jag originalet!!! :-D



Dregelvarning... ;-)

Nåja. Jag trampar väl ett tag till och ser om det tar sig. Annars vet jag att jag har en box med typ första eller andra säsongen av originalserien här nånstans. Kanske dags för en liten nostalgitripp snart? Och näe, jag gör alls inga anspråk på att vara en kulturtant. Gillar såväl deckare som pangpang, men i kombo med allt möjligt annat. I helgen såg vi t.ex. "The theory of everything" om Stephen Hawkings liv - otroligt fin och gripande film.

Ombyte förnöjer!!

PS. Hm. Han som spelade Nick i originalserien av CSI spelar nu MacGyvers sidekick. Har för mig att han hoppade av CSI efter nån schism (fast jag kan minnas fel) - undrar om han inte var en smula desperat när han hoppade på det här projektet? Å andra sidan, nu har jag bloggat istället för att hänga med i handlingen så ärligt talat har jag tappat tråden och borde kanske inte uttala mig... ;-) 

PS.2. Men jag har snart cyklat en mil! :-D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0