Ligger efter

... med bloggandet. Och virkandet. Och bortplockandet av julgrejer. Och bokpratsinläsningen. Och säkert en massa annat. Sorry, ska försöka komma ikapp i helgen!

 
Men jag är i alla fall i fas med cyklingen, faktiskt ligger jag flera mil före schemat! :-) 
 
I morse klev jag upp en halvtimme tidigare än vanligt, eftersom jag misstänkte att det kunde bli nödvändigt att skotta fram bilen. Det visade sig stämma. Tycker det varit rätt bra plogat tidigare i vinter (de få gånger det snöat), men inte den här gången. Pulsa, pulsa, pulsa! Tur att man inte har garage (där var det nån som fick skotta en lååång gång) och att parkeringsplatsen intill min är tom så jag kunde vräka dit snön utan alltför dåligt samvete. Nu hoppas jag det är plogat när jag kommer hem i eftermiddag! 
 
 








 


Numera har jag rätt begränsad utsikt från kontoret - världens snöhög. Som ungarna inte varit sena att klättra upp på. Och kasta snöbollar mot fönstret... 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0