Etapp 3

... startade i Sävar igår morse. Lite orolig var jag över de mörka molnen när jag vaknade, men de kom inte närmare utan det blev en stort sett solig dag.


Trampade iväg kl 06.20 via Bullmark och Gravmark upp till Botsmark:

















Sen vidare mot Burträsk:

















Grönt, bördigt, böljande kullar - vackert i och kring Burträsk! 

Nästa stopp blev i Skråmträsk - där Ann-Cathrin mötte mig! Mysigt matstopp vid Skråmträsk kvarn! 









Sista biten in mot Skellefteå - äntligen medvind efter en hel dag med mer eller mindre motvind - passerade vi några fantastiska vackra äppelträd i full blom:



Hos Ann-Cathrin bjöds jag på supergod pasta med bacon och rödlök:



Gissa om det var skönt att gå och lägga sig igår kväll? :-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0