Blåspromenad

Oiiii!! Vilken blåsig dag!! Igår alltså. Jag startade vid 7-snåret med att sätta om blommorna (färre än vanligt, runt 25 stycken - för i de 10 orkidékrukorna fyllde jag bara på lite jord och bark). Sen gick jag ut i stormen - soligt och vackert men rätt tungt i motvind... :-) 




Traskade en halvmil bort till Öholmabron (där man fick hålla i sig i räcket!). Då hade jag lite lagom träningsvärk och skavsår... men det var bara att knata samma väg tillbaka igen. Tack och lov i medvind! ;-) 



















När jag kom hem parkerade jag i soffan, med alla intentioner att läsa bokpratsböcker. Ehh... jag somnade. Typ direkt.


Så det fick bli kvällsmangling på en pinnstol i köket. Som vanligt... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0