Eierdopjes

... betyder äggkoppar - på holländska! :-) 


Japp. För jag har trillat dit igen, och köpt en låda med roliga, knasiga och fina koppar från proffssamlaren Ad. En del är sådana som går för bortåt 100 euro på Ebay, andra är antagligen inte värda ett öre. Jag har betalat i snitt en tjuga per styck. Inklusive frakt. Helt OK för min del! Nu måste jag bara se till att få ordning på mina vitrinskåp och hyllor - de ska förstärkas lite för att hålla för några extra hyllplan. Och betydligt fler äggkoppar! :-)

En låda i en låda - smart, inte en enda äggkopp gick sönder i transporten! 




Ganska många hör till min favoritkategori: "Eggs on legs"... :-D 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0