Skellefteåhelg

Ha! Långt om länge har jag nu lyckats tömma internminnet i min mobil och vips funkar den som den ska igen! Och dessutom går det fortare att lasta över bilder till bloggen när man har dem på ett USB än via mobilappen. Två flugor i en smäll! Men jag ska snart åka söderut så det blir ändå bara ett inlägg nu...

I lördags var jag och Marie i Skellefteå. Schlagerdeltävling!! Men innan vi kom så långt gick vi en snabb vända på stan och sen en långpromenad längs älven upp till Landskyrkan. Middag intogs på Bishop's Arms innan vi körde till Skellefteå Kraft Arena och såg Jon Henrik Fjällgren och Wiktoria gå till final. Häftigt att vara på plats! Sen körde vi åt varsitt håll och kom båda hem kring midnatt efter en himla trevlig dag!
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0