Aktiv dag

Imorse åkte jag hemifrån tidigt, för att lämna in bilen på service. Sen traskade jag i full fart till stadsbibblan (en dryg halvtimme). På lunchen traskade jag tillbaka för att hämta den färdigservade bilen (och blev på kuppen 7.500:- fattigare). Efter jobbet körde jag hem. Sen traskade jag in till centrum för att hämta ut cykeln som jag också haft på service. Cyklade hem, tog en paus - och sen gjorde jag en tur till Klubben och Gläntan. Visade sig att alla vägar inte riktigt tinat fram än... men fram kom jag! Hem igen, med trippmätaren på dryga 26 km - och nu har jag fastnat i soffan. Har syndat en smula fast jag har 2-dag (hittade en halv chokladkaka...) men ids inte ha dåligt samvete! ;-) 




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0