Cykeltur

Mäh! Av de typ 50 bilder jag tagit idag visas FEM i appen...! :-( 


Vaknade före väckarklockan i morse, och gav mig iväg kl 7.45. Pitsundet - Högsböleskiftet - tvärs genom skogen - och ner till fyren i Jävre, där jag tog den första pausen. Supervacker morgon! Sen styrde jag kosan mot Hemmingsmark och vidare till Blåsmark och Svensbyn. Molnen tog över, men fortfarande svaga vindar (tack också lov). Roknäsvägen, över till Lillpite (med glasspaus på Vischan-grillen), sen så sakteliga hemåt via Böle. Fast så gjorde jag lite krokar inne i stan också, så när jag slutligen kom hem stod trippmätaren på 11 mil! 

Ikväll? Inte många knop. Mest legat i soffan och slötittat på TV... ;-) 


Högsböleskiftet 



Piteälven i höjd med Böle






Imorgon? Tja, kanske det blir en mil eller två då också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0