Infjärden runt

... och ner till Pitsundsbron. Det blev sex mil på cykel igår! Bildbevis saknas, då minnet i min telefon återigen är fullt och därmed börjat uppträda oberäkneligt. Igen. Går bara att ladda upp vissa av bilderna, och de ligger i total oordning. Jaja. Ska fixa det hela imorgon på jobbet, datorn här hemma är så seg att jag inte törs försöka...


Började dagen med stopp på fyra (!) loppisar/secondhandbutiker. Utan att handla nånting alls på de tre första. Men så blev det både äggkoppar och lite annat på PMU - ordningen återställd! :-) 

Trampade via Böle till Sjulnäs och toapaus på jobbet, vidare till Vitsand och Bergsviken där jag hittade en cykelgenväg till Hortlax, sen över E4:an och via Grundvik, Höglandsnäs och Trollbäcken ner till Pitsundsbron - och så norrut och hem. Inte alltför sliten när jag landade i soffan, tyckte jag - vilket inte hindrade att jag somnade i densamma... ;-) 

Nu har jag cyklat en sväng till Kvantum och provianterat, men mer blir det inte idag (ute i alla fall) eftersom det är regn och snö på ingång. Perfekt deckarläsarväder - kanske jag äntligen hinner sträckläsa ut senaste Kepler-boken?? :-D 

Hörde ett mystiskt ljud igår kväll - visade sig vara ett par sådana här:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0