Sent omsider: bilderna

Kröp till korset och startade min bärbara dator här hemma. Den är inte precis snabb. Extremt långsam, snarare. Så det här inlägget har tagit gott och väl en timme. Mutter, morr. Men det funkar i alla fall...

Orsaken till att det inte gick att blogga på jobbet:



Än så länge är jag inte överdrivet imponerad av Windows 10... ;)

Gårdagens kvällssolsutflykt: Öjebyn-Hällan-Djupviken-Fåröbron-hem. Totalt 26 km. Vackert, skulle gärna cyklat längre men hade tvätt i tvättstugan att ta hand om - och så frös jag om tårna!















Och en bild till från i morse, E4:an sedd från Öholmabron:



Fler bilder från i helgen - Rasmus har börjat spela knattefotboll! :)



Lovisa var måttligt intresserad av matchen och ägnade tiden åt att hoppa i en snöhög:



På promenad längs älven:





Moffar och finaste liten <3



Igår morse var jag och besiktade bilen. Gick fint - enda problemet var att jag blev en aning försenad hemifrån. Och då slår det aldrig fel - då kommer tåget... tur att det inte var så långt! :)



Förra veckans vingelväder i Sjulnäs (tja, inte bara där...)











Sådär. Nu anser jag mig vara ikapp på bildfronten! :) Bara blogg-appen kunde gå till sig så ska jag försöka att inte halka efter igen (hehe, är det nån som faktiskt tror på det?).

Nu är det hög tid att gå igenom de sista böckerna inför bokpratet imorgon. Somnade igår kväll innan jag hann färdigt...

Bye for now!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0