Älgmöte

Var på bomöte häromkvällen, där fastighetsägaren bl.a. släppte bomben att de ska skicka in ansökan om att få bygga på en extra våning på alla hyreshus på Allén. Hm.  Vet inte riktigt vad jag tycker om det... men det återstår många turer innan vi vet om det överhuvudtaget  blir av. 
När mötet var slut och vi gick ut - jag först av alla - stod älgko m 2 kalvar typ 5 meter utanför dörren. Gulp!! Jag retirerade väldigt snabbt in igen och inväntade övriga mötesdeltagare. När vi gick ut i samlad tropp valde älgarna att lunka vidare till nästa trädgård. Tack och lov för det... 
Alltså, den där älgkon som kom emot mig i vintras har onekligen gjort mig rätt spattig. Snart törs jag inte gå ut efter mörkrets inbrott längre! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0