Aj


Tja, i mitt lilla enpersonershushåll är det väl i ärlighetens namn inte så svårt att räkna ut... 🙄

Vaknade med migränkänning, men efter två Eeze lättade det efter ett tag. Gick dock över i vanlig huvudvärk som inte släppt på hela dagen, trots Alvedon (se där, ett normalt månadsintag av medikamenter på EN dag) . Men skam den som ger sig - jag har lyckats plantera om blommorna i alla fall! Fast jag tog paus i halvtid - slocknade i soffan. I två timmar... 

Köket är städat, middagen - lax med citronpeppar - tillagad och intagen, men nu har jag återgått till soffläge. Det som är kvar av jord och annat får vänta tills imorgon. Planen för kvällen innehåller nämligen bara schlager och choklad! 😊 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0