Valborgsfirande

... med småtrollen i Vännäsby - komplett med eldjonglör! Däremot hade arrangörernas sockervaddsmaskin gått sönder, till allmän besvikelse...
Rasmus och kompisen hann dessutom med att anlägga en stenåker intill brasan - "Moster Jenny, så här gör morfar när han sätter potatis!" 😊❤️






Jahaja, och nu har bloggen börjat lägga in bilderna i helt godtycklig ordning trots att jag numrera dem... 

Hur som. 

Rasmus i tisdags när jag skulle åka:

- Moster Jenny, jag vill att du ska vara här jämt! 
- Men det går inte, jag måste åka för jag ska ju vara på jobbet imorgon.
- Jag tycker du ska göra nåt så du får sparken, för då kan du stanna hos oss i evighet!
Lösningsorienterad kille, min systerson... ❤️❤️❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0