Aj då

Kära värld, nu ligger jag efter med det mesta. Ilskna magbaciller förra veckan, ännu ilsknare förkylningsdito den här - jag har stått på benen och jobbat som vanligt, men sen har det inte blivit mycket annat än horisontalläge i soffan... suck. Men nu har de allra värsta hostattackerna gett med sig (trodde ett tag att jag skulle hosta upp inälvorna) och jag inbillar mig att det ska bli nån mil på cykel imorgon (TVÅ VECKOR sen sist så nu har jag ett antal mil att ta igen). Om jag orkar cykla hela Vasaloppet på söndag (så som jag gjorde i fjol) återstår dock att se...

Idag hade vi besök på Sjulnäs bibliotek av den nya kultur- och fritidsnämnden. Vi bjöd på frukt och berättade om vår verksamhet. Gick bra! 😊


Sen blev det middagspaus med supergod hemlagad palak paneer hos bästa Desiree, innan jag vände åter till jobbet för extraöppet under Sjulnässkolans entreprenörskapsmässa. Inte så mycket folk som letade sig in i bibblan, visserligen, men vi tycker ändå det är en poäng att ha öppet och visa att vi finns.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0