Holmöhelg

Färjan frös fast för ett par veckor sen. Skoterleden öppnade inte så långt därefter. Men svävaren har ännu inte börjat trafikera - på grund av såväl väder som tekniska problem - och den helikopter som anlitats för att täcka upp för svävaren har i sin tur bara kunnat flyga sporadiskt (även det på grund av väderläget). Vilket betyder att har du ingen egen skoter får du förlita dig på att det finns nån att lifta med. Eller åka skidor. Eller gå. Det sistnämnda gjorde jag i morse... 😉 



Det tog ganska precis två timmar - och känns i ljumskarna... 😉

Väl hemma har jag inte gjort så många knop. Skottat av bagarstugeverandan men annars bara slappat. 









Imorgon ska jag på styrelsemöte innan det är dags att bege sig iland igen. Men då får jag lift. Skönt! 😊 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0