Runt runt

Då jag lagt ner alla planer på långcykeltur Piteå-Holmön (skulle ändå bara få punka, och stöta ihop med en älg eller björn eller nåt annat som skrämmer slag på mig) så körde jag en annan variant igår - runt runt i Piteå en hel dag, för att se hur långt jag skulle hinna. Gissar att det finns en diagnos för sånt här. 'Certifiably insane', eller nåt sånt? Knäna försökte efterhand kommunicera att det var en Mycket Dålig Idé att trampa vidare, men jag ignorerade dem så länge det gick och hann till slut 18 mil.. 😜🚴‍♀️☀️

Öjebyn

Lillpite 

Lillpite kraftverk

Högsböleskiftet 



Lunchpaus! Köpte mat på Valentines som jag tog med hem och åt. Och passade på att gå på toa... 😉 

Väderomslag i Långnäs... fast det kom bara några droppar. 


Formen? Jodå, ikke verst! 😊 Lite öm i rumpan, och det känns en smula i knäna när jag går i trappor, men annars helt OK. Igår kväll var jag helt säker på att detta tilltag var en engångsföreteelse - nu är jag inte lika säker... 😉🚴❄️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0