Sista rycket

Nu fuskar jag och kopierar de senaste dagarnas inlägg på Facebook... 😉

I tisdags:
Sista rycket - en arbetsdag kvar, sen semester! Imorgon har vi aktiviteter för ungarna på bibblan - pyssel, spel, lego, tipspromenad mm. Och fika. Såklart! Frågar man dem är det nog det viktigaste...😉
Så nu har jag bakat. Trodde i vanlig ordning att jag skulle vara klar mycket tidigare. Vem försöker jag lura??
#sistaminuten
#attjagaldriglärmig
#godnatt


Igår:
Vädergudarna är på vår sida idag - mulet, småkyligt och en och annan regnskur. Ungarna är INTE på Sandön och badar - de är på bibblan och pysslar, tävlar och fikar så det står härliga till! Vi har passerat 30 barn (och 15 vuxna) sen vi öppnade kl 14, saften är på väg att ta slut - syret likaså. Pysselbordet ser ut som ett bombnedslag och det är kokos över hela golvet. 
En liten kille tittade på mig och sa "pratar du alltid sådär jättefort?" Tja, ska man hinna med att hälsa på varje barn och berätta vad de kan göra när de är här så får det lov att gå undan...! ;) 
#skablisköntmedsemester




Igår kväll:
Efterarbete - bära tillbaka alla bord och stolar vi lånat från skolan. Varenda möbel behövdes idag! 
Omsider är det dags att släcka, låsa och gå på SEMESTER! 😁☀️ 
PS. Men väckarklockan ringer 04.00 imorgon bitti... 🕓


I morse längs E4:an... 


Precis NU - på väg hem till ön!!! ❤️ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0