TV-serier

Har precis sett klart den senaste säsongen av Shetland. Håller tummarna för att det blir ännu en...!

På rekommendation av kollegorna ser jag nu första säsongen av Handmaid's Tale. Otäck, men fängslande. 


Stadsbiblioteket har ytterligare en säsong (eller två?) till utlån, men jag får se hur jag gör.

Sen har jag - även det på förslag från kollegorna - lånat första säsongen av Outlander. Satsar på att hinna börja med den imorgon!

Serier eller ej - jag ligger hursomhelst efter med cyklingen. Och det finns nog inga planer (läs: inte tillräckligt med kvällar) för att jag ska hinna trampa ikapp fjolårsnoteringen på 700 mil. Får se hur långt jag kommer...! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0