Viaplay

I samband med att jag installerade min Chromecast fick jag erbjudande om gratis Viaplay i två veckor. Har utnyttjat det hela till max genom att se hela första säsongen av den norska serien Wisting (baserat på Jørn Lier Horsts böcker) - riktigt bra!! Dessutom har jag nu sett andra filmen om Skammarens datter (riktigt bra den med) samt filmen Book Club (har sett den förut, men den var underhållande nu med). Och så blir det första avsnittet av nya säsongen av Outlander i eftermiddag (sen får jag följa den på Netflix). Gäller bara att komma ihåg att säga upp abonnemanget imorgon...! Kan mycket väl tänka mig att abonnera senare, typ till hösten, men det känns lite onödigt nu. Har ju hunnit plocka russinen ur kakan! 😁



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0