Långcykeltur

I tisdags var det dags - så här skrev jag då: 

Hur långt kan man cykla hemma på ön på en dag? Tja, 16 mil visade det sig! 😁 Huvudet kunde nog fortsatt ett par timmar till men höger knä pustade lättat ut när jag parkerade cykeln... 🤪
Kan förresten konstatera att hur mycket jag än gillar min ö så tröttnar man på att se samma vägsträcka om och om och om igen... 🚴‍♀️
Runkeeper-appen tycker inte om längre pauser, så efter såväl lunch och middag fick jag starta om den. Jaja, vet man bara om det så! 
PS. Ber om ursäkt för eventuellt slitage på nyvägen. Och för att dagens turister fått ett lite knepigt intryck av öborna efter att ha mött mig både tre och fem och åtta gånger under dagen... 😝

Det började med en bäverfälld asp tvärsöver vägen:



"Life finds a way" som professor Malcolm från Jurassic-filmerna skulle sagt...:

















#minvråavvärlden
#påcykeltur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0