Mer Vestvågan

Hoppla! Dagarna går fort... och de två senaste har jag varit i Vestvågan igen! Vi har legat i hårdträning inför nästa quiz (hann fråga oss igenom nästan en hel quiz-bok), gått en sväng i det fina höstvädret och haft det allmänt mysigt!
 
 
 
 
 
Innan vi åkte till Vestvågan hann vi med årets Blir kjent-fest på jobbet. Den här gången var temat "kungligheter", och som en följd av detta hade flera av stans lekbutiker sålt slut på allt av plastdiadem och -tiaror i löpet av fredag eftermiddag... hehe! :) Själv återanvände jag delar av urstyrseln från festen för ett par år sen då temat var "kändisar" - den gången kom jag som kronprinsessan Victoria. Det gjorde jag väl på sätt och vis den här gången också - minus balklänningen. Den är i Sävar. Så jag fick ta "den lilla svarta istället".
 
 
  
 
Trevlig fest som vanligt!! Blev lite lagom halvsent - kom hem kvart över två eller nåt ditåt, efter att ha skjutsat hem ett gäng kollegor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0